21 Mayıs 2026 tarihindeki ilk toplantıda Süper Lig, 1'inci Lig ve 2'nci Lig kulüplerinin sportif, altyapı, personel-idari, hukuki ve mali kriterler çerçevesinde değerlendirildiği süreçte 21 kulüp lisans almıştı. İlk değerlendirmede Süper Lig'den Beşiktaş, Corendon Alanyaspor, Çaykur Rizespor, Fenerbahçe, Galatasaray, Göztepe, RAMS Başakşehir, Samsunspor, Trabzonspor ve Konyaspor ile 1'inci Lig'den İstanbulspor UEFA lisansına hak kazanmıştı. Kadın Futbol Süper Ligi'nden ise Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray UEFA lisansı almıştı.

İlk Turda Ulusal Lisans Alanlar

İlk değerlendirmede UEFA lisansı dışında kalan kulüpler arasında 1'inci Lig'den Iğdır FK, Çorum FK ve Manisa FK ile 2'nci Lig'den Batman Petrolspor, Beyoğlu Yeni Çarşı, 68 Aksaray Belediyespor ve 1461 Trabzon FK ulusal lisans almaya hak kazanmıştı.

İkinci Toplantıda 8 Kulüp Daha Eklendi

Kurulun ikinci toplantısında verilen süre içinde eksikliklerini gideren Süper Lig ekipleri Amed Sportif Faaliyetler ve Kasımpaşa, 1'inci Lig'den Ankara Keçiörengücü ile Bodrum FK ve 2'nci Lig'den Aliağa Futbol, Muş Spor, Altınordu ile Ankara Demirspor ulusal lisans aldı. Eksikliklerini belirlenen sürede tamamlayamayan kulüpler ise para cezasıyla karşılaşırken lisans alabilmeleri için ikinci kez 30 günlük ek süre tanındı.